Monday, April 11, 2011

Syukran Jazilan Semua...


Bismillah..


Pejam celik pejam celik dah 21 tahun lebih aku hidup.Dan selama 21 tahun lebih ini jugak lah, pelbagai dugaan dan cabaran yang aku lalui.Dari kecil lagi aku menghadapi bermacam-macam dugaan dalam hidup.Disebalik keceriaan yang selalu aku gambarkan, tersimpan seribu satu kepahitan.Aku redha dan terima semua ini dengan hati yang ikhlas.

Aku cuma mampu berdoa kepada Allah semoga dikuatkan hati aku untuk menempuh apa jua dugaan dan cubaan dariNya.Aku redha dan bersyukur dengan apa yang di takdirkan untuk aku..Tuhan, aku tahu Engkau tidak akan memberi cobaan melebihi kemampuan umatnya..sesungguhnya aku tak ingin mengeluh smua ini, tapi aku merasa tidak mampu menanggung semua ni sendri..aku tidak kuat, aku perlukan bantuanMu, tolong kuatkan aku Ya Allah..

Terima kasih utk semua yang sudi berdiri teguh disisi aku tanpa peduli penat lelah melayan kerenah aku ni. Aku minta maaf banyak banyak jika ada perkataan dan bahasa ataw tingkah laku
 aku yg menyinggung perasaan..yg baik itu datang daripada Allah dan yg tak baik itu datang dari kelemahan diri aku sendiri

Kepada kawan-kawan aku semua, tidak kiralah kenai dari mana pon, facebook atau dota atau yg memang dh kenai aku dan kehidupan aku..Terima kasih banyak-banyak kerana banyak menceriakan kehidupan aku sehari hari.Thanks a lot...luv u ALL..

wassalam





''Barangsiapa tahu akan kesalahan sendiri dan tidak membangkit-bangkitkan kesalahan orang lain, pasti ia tidak akan dibenci oleh sesiapapun''

No comments:

Post a Comment