Monday, October 3, 2011

aku terpaksa..

aku terpaksa remove dia dari fren aku..sekali2 ngn skandal dia aku remove..sblm ni bgtaw aku lain..tapi xbuat pon..kata nk nafikan semua khabar angin..tapi hmmmmm angan2 taik ayam..khabar angin mnjadi realiti..sbnrnya aku tak kisah pon, tapi aku xsuka org yg sembang keling ni..bikin xserupa ckp..erkkk ??  xpa la dh dia xleh hidup kaloxda bf ? mcm tu ? huhu msj pon aku ada simpan lg apa yg dia ckp..lalalalala..xtaw la nnt mcm na kalo dh kawin suaminya kena oustation 2 bulan...ntah2 dia bosan dia cari laki len utk dijadikan sandal apa...huhuhu xmo tuduh..tapi ni lah yg aku dok nmpk...xpa la gena pon..aku dh maafkan semua kesalahan dia kpd aku...dia yg cari dan tunjukkan jalan yg dia mmbuatkan aku terpaksa putus kawan ! selalunya kalo aku gado ngn sapa2..ngn kwn2 aku amat berat sekali nk remove..mmg aku amat berat sekali nk remove...tapi bgitu lah kptsn aku..malas pikir panjang...harap dia bahagia..aku nk buat hal aku ja lps nie..depa buat lah hal depa sendri..hidup rilex2 sudah..xyah main wayang dan nk drama sgt lol..FAK OFF LA !! igt aku budak2 kot xreti nk pikiaq..helo ! o0o

No comments:

Post a Comment