Monday, January 24, 2011

Awak Anugerah Terindah Pernah Saya Miliki..

awak
hari ni awak nmpk serabut
semua orang kutuk
tpi ada gak yg puji
jadi u can always count on me

awak
hari ni awak senyum kat saya
tpi saya buat-buat xnmpk
padahal nak elak dari pengsan...

awak
hari ni awak datang kelas saya
tpi saya buat bodo saja
padahal bumi ni rasa mcm dah xckup graviti

awak
hari ni awak nmpk comel
semua orang puji
tpi saya puji dlm hati
tpi nak gak puji sekuat hati

awak
hari ni saya nk senyum kat awak
tapi awk jalan depan saya
jadi senyum pon xgna

awak
hari ni awak tegur saya
tpi saya buat-buat pekak
padahal nak elak daripada xbole berhenti borak

awak
hari ni saya tegur awak
tpi saya tegur awak dalam hati
jadi awak xpnh dgr 'all the gud luck dan take care' hari hari

awak
hari ni kita duduk semeja
tpi rasa mcm jauh gila
padahal xsmpi sedepa

awak
hari ni awak beratur belakang saya
tpi saya xtaw nk cakap apa
jd saya blah mcm tu ja

awak
hari ni berubah situasi
tpi saya still kat sini
padahal dh kosong xberisi...

awak
hari ni saya nampak awak dari KFC
tpi awak xmcm dlu lg
so saya saya terdiam sendri

awak
hari ni saya dh janji..nk pergi
tpi xtaw kenapa xbole pergi

awak
hari ni saya menyesal ada ego yg tinggi
tpi dh xda harapan kat sini
jd nak xnak  terpaksa sendrian

awak
hari ni hari terakhir nmpk awak
tpi awak xtoleh  sini
awak fokus kat TV

awak
hari ni saya tgk gmbr kita senyum
tpi gambar tinggal gambar
nak buang sayang nk simpan sedih

awak
esk antara kita ada ''balai berlepas''
esok...tiada esok utk saya
esok juga...tiada esok utk awak

awak
semoga satu hari nnt saya menginsafi diri
tak nak ada ego tggi lagi
buat sakit hati

awak
sebelum pergi
hari ni...kat sini
saya janji
semua ni utk awak
sbb kenal awak anugerah terindah pernah saya miliki
terima kasih @ thank you @ syukran awak..hee =)

No comments:

Post a Comment